شرایط و ضوابط استفاده از فروشگاه اینترنتی شورشیرین
کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و محصولات شورشیرین به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به وبسایت فروشگاه اینترنتی شورشیرین و ثبت سفارش در هر زمان به معنای آگاه بودن و پذیرفتن کلیه شرایط و قوانین فروشگاه اینترنتی از سوی کاربر است. لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافقهای قبلی محسوب میشود.
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویههای نمکدونی منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و سرویسهای نمکدونی تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روزرسانی می شود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات اقدام نماید.
فروشگاه شورشیرین از اطلاعات خصوصی کاربرانی که از خدمات سایت استفاده میکنند، احترام گذاشته و از آن محافظت میکند.
شورشیرین متعهد میشود در حد توان از حریم شخصی کاربران دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئنتر و امنتر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از فروشگاه، شما رضایت خود را از این سیاست نشان میدهید.
همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات فروشگاه اینترنتی، مانند لوگو، علائم تجاری، متن، توضیحات، گرافیک، آرم، تصاویر و کپی، دادهها و کلیه محتوای تولید شده توسط فروشگاه اینترنتی نمکدونی جزئی از اموال این فروشگاه اینترنتی محسوب میشود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار فروشگاه اینترنتی می باشد و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای فروشگاه اینترنتی نمکدونی محفوظ میدارد.
روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند. نمکدونی به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارشگذاری میدهد.
– کلیه سفارشهای ثبت شده در سایت به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار میگیرند. نمکدونی همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشهای ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام میدهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در سایت به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای نمکدونی محفوظ است و یا مشتری میتواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
– کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماسهای همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، نمکدونی جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش میتواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.
– نمکدونی مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارشهای ثبت شده قبل از توقف سفارشگیری، پردازش و ارسال میشود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای شورشیرین محفوظ است
شورشیرین متعهد می شود پس تحویل مرسوله به شرکت حمل نقل کننده تا دو روز کاری کد رهگیری را به مشتری ارسال کند و رهگیری سفارش برعهده مشتری می باشد.
-شورشیرین همواره نهایت تلاش خود را میکند تا کلیه سفارشها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است.
– مشتری متعهد می شود تا 3 روز پس از تحویل به صورت کتبی و تصویر محصولات خسارت دیده همراه جعبه در واتساپ به شماره 09146933527 به پشتیبان ما اطلاع دهد تا مسئولین کالا از ما زمان کافی برای شکایت به شرکت حمل و نقل و دریافت خسارت داشته باشد. چنانچه اطلاع رسانی از زمان مقرر گذشته باشد هیچ مسئولتی متوجه شورشیرین نمی باشد.
در صورت عدم تحویل مرسوله ارسالی توسط مشتری از شرکت حمل نقل کننده به هر دلیلی هیچ مسئولیتی متوجه شورشیرین نمی باشد و در صورت بروز خسارت یا هزینه مانند هزینه حمل و نقل مشتری متعهد به جبران خسارت می باشد و پیگیری این نوع مرسوله ها به عهده مشتری می باشد.
-درصورتی که 14 روز از زمان ارسال مرسوله گذشته باشد و مرسوله را دریافت نکرده باشید تا 3 روز به همکاران ما اطلاع دهید.
– در صورتی که 3 روز از زمان مقرر بالا گذشته باشد و به همکاران ما اطلاع داده نشود هیچ مسئولیتی متوجه شور شیرین نمی باشد.
در صورتی که محصول تاریخ گذشته، مغایرت با سفارش و یا دچار آسیب دیدگی شود فروشگاه اینترنتی شورشیرین متعهد به جبران خسارت و یا مرجوع محصول می باشد، البته ممکن است عکس محصول با خود محصول کمی تفاوت داشته باشد.
مشتری متعهد می شود تا 3 روز بعد از تحویل به صورت کتبی و تصویر محصولات همراه جعبه پشتیبان ما اطلاع دهد، چنانچه اطلاع رسانی از زمان مقرر گذشته باشد هیچ مسئولیتی متوجه شورشیرین نمی باشد.
فروشگاه اینترنتی شورشیرین در هیچ نقطه ای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد.
تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، فروشگاه شورشیرین هیچ گونه مسئولیتی ندارد.